Tuesday, March 11, 2014

How to clean up your doll, clothing, case @ vintage ken barbie

 
Just bought Vintage Ken Barbie doll case,
2 vintage Ken dolls
and clothings from EBAY,
 but it comes with stinky smell....
 


For the Vintage Ken doll case and Ken, 1961.
 
1.Scrub some pretty dirty with liquid non-abrasive type cleansers.
 
2.Work carefully around the face, using a cotton swab.
 
3. Finally rub lightly  with some oil
(Personally I prefer Johnson baby-oil smell and it's mild).
 







 
 
 
 
1.Thrown the clothings into the washing machine in hand-wash mode(with a laundry mesh bag
and they come out beautifully.
2.Iron them.




11 comments:

  1. 原來靚仔唔易做, 要你花咁多耐性幫怇地執身, 先可以出來見人....
    krin媽, 好掂呀, 如果係我買返來聞到嗅味, 我已經將佢地打入冷宮!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 小屋, 佢返來時又唔係真係好大陣味,但始終50幾年前,同好新下,我相信之前個主人買左玩左一陣就放左起度幾十年過去,係好大陣個啲舊地庫味...

      但佢都叫無乜花,係其中一個隻右腳成日掉,我上網睇話有一部份舊KEN有呢個問題

      Delete
    2. 咁上一手叫做保存得好好!
      無法啦d布放太耐都一定有"up"味. 我最近發覺我有個套RE-MNET廚師衫, 都都可以叫無玩過, 只係放係盒到, 都變黃呢!

      Delete
    3. 係呀,除左有味同有小小問題,基本上都叫PERFECT,買二手唔可以要求咁高.

      你個套廚師衫都黃,你放在見到光的地方?我個D用密封袋裝好,又無咁情況,仲好新下,你試下咁會好啲

      Delete
    4. 我件廚師衫一直放入盒內, 早排攞出黎比MIMO著先知變黃咗, 之後佢改細咗, 心諗唔玩都變, 倒不如改吓佢比MIMO著! 改得OK架, 下次出新場境你會見到, 依家保持少少神秘...呵呵...

      Delete
  2. 快D同佢地裝身出場,好囉,你以後場景內容可以更豐富,期待

    ReplyDelete
    Replies
    1. 會呀,有男有女,好玩好多,同佢包埋好多衫,仲係舊款,好正.................

      Delete
    2. 我都好想知道放在一齊啱唔啱 feel. 希望期待快快有得睇 :)

      Delete
    3. 咁要等等啦,JAY,最近想玩下LICCA,不過DRY DRY地....好,等我得閒想個男女景又再玩下KEN同BARBIE

      Delete
  3. 好多衫! 洗白白後好ok! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,洗完我乾衣時放一陣乾衣機仲用張香紙仲香噴噴呀

      Delete

REMENT LICCA BARBIE MINATURE

KRIN