Tuesday, April 22, 2014

hallmark keepsake ornaments

剛剛収到訂了的HALLMARK 掛飾,
它們都是以前聖誕節出的,
因很多件不訂的話一年比一年貴,
現在訂的差不多都是以當年發賣價買....

 
一直心儀是這個芭比屋套裝,

她開出來真如一所六十年代的住宅,
給LICCA當玩具剛好
另一個是芭比衣物盒,
真實的約生產於六十年代初,
就如KRIN之前有的KEN盒一般,
用作収放洋娃娃及她的衣物

看她真的可以開盒和有付有一個最早期的芭比公囝,
(ps,這款出了不同的盒及芭比,krin覺得最早期的最特別)
LICCA有這個便足夠了,
KRIN不用再買真的舊芭比洋娃娃了...


這個小衣箱內的小抽屜真的可以拉出來...
另外買了左手邊的fisher price電視,
入了付有的電可以轉動和播出兩首音樂,其一是LONDON BRIDGE,如真的一樣,
大家可去玩具反斗城看FISHER PRICE BABY玩具,還有出呢...

右邊舊一款的芭比大屋..
只有這個比原價貴


 
至於這盒,
很特別和少見,
胡桃鋏子舞台女主角CLARA
 
它除了是裝飾外,
也可以用作聖誕節景的櫃,
很有氣氛


看CLARA在舞台上跳舞多美妙


另外左手邊芭比大屋的內在....

右手邊也是一個彷芭比玩具,
它真正是可以讓小女孩玩梳理頭髮和玩化粧...

 
最後介紹是這個春天芭比,
她是在網上訂超過50美元送的禮品...
其實以上介紹的都是一些舊的HALLMARK掛飾,
它們都有獨立盒,
而每個盒背面都會介紹它的生產年份,
如胡桃鋏子舞台是1996年,
它會列出由那個設計師設計和它的背後故事或理念,
因每年都會有幾十款不同掛飾推出,
只限定該年在HALLMARK精品店發賣...


25 comments:

  1. 嘩,好鍾意間屋仔同埋個衣櫃仔,你真係好錫licca,買咁多玩具。喺呢,阿licca會否玩兩玩就掉埋一邊,因為我大舊好百厭,買左d蜘蛛俠面具,玩具老鼠等比佢,玩一次就唔再玩,仲要週圍掉

    ReplyDelete
  2. 嘩,好鍾意間屋仔同埋個衣櫃仔,你真係好錫licca,買咁多玩具。喺呢,阿licca會否玩兩玩就掉埋一邊,因為我大舊好百厭,買左d蜘蛛俠面具,玩具老鼠等比佢,玩一次就唔再玩,仲要週圍掉

    ReplyDelete
  3. 大眼,個屋仔其實睇左成年幾都唔捨得買,今次見做PROMO差不多等於免運費...終於捨得,我呢做阿媽一定要叫個囡唔可以玩一兩次就唔玩,咪無下之....WAKAKAKA

    其實間呢幾樣件件都靚過看相,一定會玩多啲,遲啲有時間砌LICCA間房又可用佢地,成日想開間玩具店又可用佢地,唯有催眤自已,咁大決心咁小有買返來,一定要出多啲玩多啲..

    ReplyDelete
  4. 強烈支持你開間licca玩具店,揾licca做sales,放唒d戰品出來,一定壯觀。btw,間屋仔咁靚貴都值得,最緊要買到心頭好

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大眼師姐,你咪咁講啦,起食玩當中,你地啲戰先叫我留晒口水,我個啲小毛來嫁炸....

      不過真係成日想傾間玩具屋就真,但又覺得好舖呢家野.........小屋......會正好多,你地都得閒砌下玩具店,我想睇下你地個啲珍藏呀....

      間屋仔係60年代個間靚好多,仲有個MINI BARBIE,但啲人抄就粉紅色個間BARBIE大屋多啲...奇怪

      Delete
    2. 話時話你老公知唔知你有個女,仲買咁多玩具?

      Delete
    3. 做乜咁大聲呀,krin爸知有呢個囡,但佢唔知我大為養呢個囡洗左幾多錢起佢身上,不過就一定無四百萬囉, wakakaka

      Delete
    4. krin, 我無公仔玩o既迷你玩具,所以開唔到舖,你買吓買吓,夾森林嘢,應該夠開舖。

      Delete
    5. 小屋, 可能你只係買REMENT同森林囝,好少見你買其他, 一係就DIY,所以少呢啲,我反而好耐之前已經鍾意買,第一件係森林囝的SOPHIES DOLLHOUSE,個時以為唔再有森林囝DOLLHOUSE SHOP出,一見到呢間立刻買,從此就開始留意小玩具尤其是屋....

      Delete
  5. 係呀,咁靚一定要多啲囉出嚟玩呀﹗我睇你玩都睇得好開心0架﹗:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. KOALA,你放心好了,我攞得出來玩,一定預埋同你玩,你都要快啲多啲俾你啲食玩見下人先得,唔係佢地會唔開心嫁.....哈哈哈

      Delete
  6. 你買呢批迷你玩具真系好掂,尤其個電視機,我鍾意佢會轉同有音樂。仲有個大櫃,說算唔做聖誕,做家中飾物櫃 或舖頭display櫃都得。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 芭比大屋仔同你之前買的森林屋仔應該可以夾埋玩。
      krin,你可以開玩具店,由licca睇舖。

      Delete
    2. 個電視真係同真的FISHER PRICE玩具一模一樣,我相信過得幾年又會俾人抄,因佢出左一兩年,而家仲唔係好貴,同原價差不多

      Delete
    3. LICCA睇舖,我怕佢食野唔做野,做野打瀾野呀.............HAHAHA

      Delete
  7. Krin, 真係唔睇都唔知道有d 咁正ge Barbie 屋呢! 我只有幾隻mini Barbie, 有機會都想買d 屋

    ReplyDelete
    Replies
    1. Carry,你個啲mini barbie係有埋盒個款,我都想找,不過抄到好貴下,靚個啲款成二百元,睇過就算,嘻
      我得森林囝 doll house shop又平又正,最抵買

      Delete
    2. Krin, 我係之前去日本旅行見到買ge, 有d 有盒有d 無, 應該都係2手, 不過都只係人仔唔知道有屋, later 同d mini barbie 影下相

      Delete
  8. 好棒!HALLMARK每年都有很不错的东西。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 真的不差,今年我都會繼續留意尤共是FISHER PRICE,希望會再出小屋

      Delete
    2. 是滴!我也有Hallmark不少小屋,有机会也在博客上分享。Krin我好喜欢你的收藏,因为很全面,有芭比,re-ment, 甲克原,森林,Hallmark和Licca好多种类。我已Follow你的Blog ^ ^,期待你下次作品。

      Delete
    3. Moon, 那真的要分享一下你的HALLMARK小屋, 它們都很精細....

      我的収藏只是比較多心,喜歡做食玩景時有不同的,所以便愛収集不同類形的,但主力會是REMENT,因品質很不錯.
      我也期待你的作品耶....

      Delete
  9. Carry不介意的话我在主页加了你博客的Link哦?

    ReplyDelete
  10. 當然唔介意, welcome ;)
    您太客氣la, 其實我之前加...無問過 ;p

    ReplyDelete
  11. Moon rabbit 我都好想睇你的hallmark 小屋呢😁

    ReplyDelete

REMENT LICCA BARBIE MINATURE

KRIN