Monday, May 12, 2014

LICCA @ REMENT HELLO KITTY

早前買的芭比有一個滑氷將座,因粉紅色不太似,把它刷成金色....



今次跟大眼一起吃日本牛肉火煱







這一套是很耐之前的和HELLO KITTY食堂






這套超市不知怎的,飲品和外是倒轉了...次品???

(PS,早期的REMENT很少有次品,
這個錯體不知會否很值錢,
KRIN媽又在發夢中,哈哈....)




肉很仔細地寫了是牛豬混合碎肉,
PS,在日本,指明是國產的都日本自家生產.

吃牛肉火煱,又怎小得加雞蛋呢,
但重點是旁邊的扚子,是早期另一套満喫和食処,很仔細有孔的


19 comments:

  1. 你個錯體是好好保留...呵呵....
    奬座改色後真實好多...
    最尾果張相好LIKE, 好以自己調D汁出林沾牛肉食...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 小屋,最近真的很奇怪,我明明用手提電話回覆了,但結果就無了...

      BARBIE的獎座真的刷了金色完全不同,很真呢.....

      Delete
  2. 小金人刷得太好看啦!还有那种半熟的蛋最好吃~BTW, I switched my blog to a new Google account so I could use it to connect to Google plus.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我就是 moonrabbit啦。

      Delete
    2. MOON, 我刷了金色後也很喜歡,芭比真的全是給小女孩玩的粉紅色,期待以後出回多一點真實的顏色的玩具

      Delete
    3. 没可能啦~~真搞不懂现在玩具都走低龄化,连RM都持续在出卡通~

      Delete
    4. 無法,TEENAGER人人都玩電腦,現在玩具制造者都頭痛無人買玩具,玩洋娃娃的只有小小女孩,而好像我們的KIDULT就市場不大....不走低齡化和卡通化就會無市場了

      Delete
  3. 盒慘汁邊度有錯體?我睇唔到...好鍾意後尾個張,影到我鬼火咁索,奧米加頭加旗袍,如果我有咁好身材就好了。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 盒汁外邊的字和罐的字是相反了,由於黏得很實,想除開倒轉再秥也不能...

      大眼,"你"真係咁多個之中最靚,眼大嘴細,可惜就係"你"個頭,影想就靚,但次次出來都要整一下,収時又怕弄散,真係好煩呀....."你"WAKAKAKA,係咪靚女就支整多啲呢...

      件唔係旗袍,只係二手店的真身SKIRT,但KRIN其實係特登俾"你"著,因佢係有櫻花圖,等你一邊食SUKIYAKI有日本FEEL呀....哈哈

      Delete
    2. 多謝你,近日有唔開心事煩擾,睇到你呢個回應,開心好多,原來係skirt,我真係唔識分,哈哈,你真係好了解我,鍾意櫻花,愛死你

      Delete
    3. 咁我要睇下我個盒"慘"汁有冇錯体先^^

      Delete
    4. 我都鍾意櫻花,睇住佢飄飄下,真的很美

      你個盒汁唔會又錯掛,REMENT好少咁,我想係我黑囝吧

      Delete
  4. 件旗袍好靚,邊度弄回來的?

    ReplyDelete
  5. 個獎座油咗金色似好多!好好嘅DIY!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 白咪,其實都無乜DIY,只係油返色,簡單野,同小屋個啲DIY比....小毛呀,你幾時又出景呀?????

      Delete
  6. Krin Licca 佢地真係多靚衫!次次都著到咁靚!同意Shirley 油左金色真係更正!又學到野la

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呵呵呵,CARRY.....咁都要人家個樣靚先著得起啲衫靚嫁......呵呵呵....

      Delete
  7. 個滑冰獎座經你改造後,真係靚咗好多,真好多呀﹗
    錯體飲品就算係值一億美金,我估你都唔捨得賣,對我地呢啲愛玩具的人嚟講,每一件都係寶物嚟。萬一賣咗之後買唔返咁點算呢?

    ReplyDelete
  8. KOALA, 係呀,你真係講得好啱聽,但就係我地個弱點,只買不賣,屋企放到一堆堆,都唔知點算最煩我仲要収収埋埋,唔俾得KRIN爸同KRIN囝知買左咁多

    ReplyDelete

REMENT LICCA BARBIE MINATURE

KRIN