Monday, June 9, 2014

LICCA & ISAMU 1982

今次要介紹LICCA的男朋友......
佐藤勇君(ISAMU)
 

由於他生産年份為1981-2000年,
長達19年,
日本的網友笑他是史上和LICCA交際最長的男朋友.....

今次買這組是因為這個男朋友,
LICCA+勇君連運費約....HK$393
他們和附带的衣物都是日本制
兩個都是LICCA CASTLE 1982年出....

LICCA CASTLE是除了TAKARA TOMY外,
LICCA唯一授權可以生産LICCA的公司,
它出的LICCA會很有特色和少産量,
大家上日本的LICCA CASTLE WEBSITE也可訂到最新的特別LICCA.

11 comments:

  1. 佢地兩個真係好可愛呀﹗仲有連套衫都咁襯﹗:)
    點解你個佐藤勇靚仔過我個咁多0架?你係咪幫佢梳咗個靚仔頭呀?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢地兩個套衫係工衣,唔明個時會出,唔通兩個一同返工,但無左頂帽,本來仲有同一色帽....

      勇君個頭今次返來唔使搞,我相信上手無乜玩過,
      仲有LICCA呢把頭髪都好靚好軟,同之前的LICCA比佢地硬啲,唔通日本出會靚啲?????

      Delete
  2. 恭喜LICCA的恋情!!!男盆友很帅~~~要好好相爱哦~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 謝謝,我相信日後可做多一點兩位小情人的景,唯一這位勇君很難買找到合身衣物.....

      Delete
    2. 我发了些Hallmark房子收藏的照片~~来看看吧~~

      Delete
  3. 以後場景有新角色,正確來講係前度,重成19年,唔知道之後會點發展呢?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 雖則佢地交往左成19年,但都唔算前度,見日本好多BLOG友說由於細時都是勇君和LICCA一對,現在大了也覺得始終覺得勇君才是LICCA的真正男友咁話喎......呵呵呵

      Delete
  4. 恭喜呀! LICCA終於搵返個男朋友......仲要係青梅竹馬, 由細一齊成長....19年喎....勇君一定可以過到KRIN媽(外母)個關啦....快D滙報吓佢地o既發展, 比d場境我地睇

    ReplyDelete
    Replies
    1. 小屋,喎喎喎,做外母......我都想呀.....唯一係LICCA而家有左勇君,快嫁啦......KRIN囝仲要捱好耐呀....KAKAKKA

      我昨日見有啲太陽,出左去影下佢地兩個PICNIC,真係夏天有機會想做多啲戶外景,見人做得好靚,唯一係怕見到人俾人笑呀

      Delete
  5. 勇君....make me think whether he is 四哥??^^

    ReplyDelete

REMENT LICCA BARBIE MINATURE

KRIN