Sunday, July 13, 2014

LICCA & ISAMU @ BARBIE GRILL TO CHILL PATIO PART 2

If you smile upon the world,it will smile upon you.
  But if you look doultful on it ,you'll get a similar look in return.
 
 
 
 
 
上一次說到GRILL-TO-CHILL PARTY....
還有別的朋友
 
一向文靜愛書的KOALA,
當然便一面晒太陽一面看書
 


小屋SAYA穿上REMENT的SWIMSUIT浸水,
她聴住音樂那個
録音機REMENT的MONSTER UNIVERSITY,
飲品菠蘿汁是JENNY PLAYSET

KRIN.....當然是吃吃吃,
今次不用REMENT,
芭比的套裝附有的,
緑色杯是二手店的舊芭比食玩的...
 
 
勇君的身份就是做阿四,幫大家燒烤
PS:當然要有大眼出現才會有真正四哥出場,喎喎...


楓葉國人燒烤不像香江人,
很多都是比較簡單的hot dog, 漢堡包等...


浸水又怎少得潛水影相機,
這是liv dolls的食玩,比較少有吧





 

 

6 comments:

  1. 勇君, 唔該燒定隻雞肶比我....
    楓葉國咁好陽光, 我可止浸腳, 轉頭要除外套落水添...

    ReplyDelete
  2. 小屋,你咁靚女又著套咁靚三點式.....你叫到勇君點唔答應....哈哈,不過你放心,雞肶一定無人同你争,事関KRIN囝佢地一定要食雞胸,反而啲雞肶要我地食.....

    唉,你一除件外套,個個掛著睇,唔記得影相....下次,我叫勇君唔好掛著睇,要同啲靚女影多啲相....KAKAKAK

    ReplyDelete
  3. 勇君咪阿四囉,佢真係叫勇哥,只是大舊成日當佢工人咁叫,哈哈,咁我大眼幾時同勇君出場,要用埋你d靚靚傢俬wor!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 勇君天生就係要做阿四,無法,邊個叫佢入左KRIN家呢個咁多靚女地方,佢唔做唔通要我地呢啲靚女落手做咩,你話係咪...哈哈....

      放心,四哥一出,大眼一定有份,不過你個奧米茄頭真係好煩,靚就至靚你,但次次換衫都怕整散個奧米加頭所以少出呀....喎喎

      Delete
  4. 話時話大愛你那個防水相机,超似

    ReplyDelete
    Replies
    1. 真係好少有,有機會我都要亮下呢個潛水相機相呀

      Delete

REMENT LICCA BARBIE MINATURE

KRIN